Re: Troche wieksze pytanko...

Autor: Tomasz Finke (tom_at_avalon.wroc.apk.net)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 00:34:08 MET DST

> Zwlaszcza polecam wersje 864 i 868 ktore mozna z powodzeniem stosowac w
> srodowisku Linux. FANTASTYCZNIE i dosc zwawo biegaja aplikacje. Jako jedna z
> nielicznych dziala rowniez jako karta kolorowa pod NeXTSTEP (!!!).
> Wojtek Piecek

Mialem okazje zobaczyc w dzialaniu karte Miro 20SD na S3 864 zarowno pod
MS-Windows, jaki i Linuxem. Fantastyczna!!! Jak tylko bede mial okazje na
wakacjach przebywac w jakims kraju o mniej socjalistycznym systemie
celno/podatkowym, niz PL, na pewno sobie ja kupie. Porownanie cen: 250DM w
firmie Escom w Niemczech (juz z ichnim VAT-em) i 420DM+VAT w Polsce wg
ostatniego PC-Kuriera :-(((.

Tomek

A poza tym uwazam, ze nalezy [...]

--
             Tomasz Finke         "I never saw no military solution."  Sting
             tom_at_ict.pwr.wroc.pl