Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 06:36:15 MET DST
Żaden z Grupowiczów na to dotąd nie wpadł!
>
> Szanowny pan Włodzimierz Rutkowski w tygodniku Łączność z dnia
> 28.02.2000 na stronie 9 napisał:
> Windows 2000 otwiera nową epokę w historii komputerów osobistych,
> zapewniając wyższy poziom niezawodności i łatwości administrowania,
> ograniczenia czasu przestoju oraz obniżenia całkowitych kosztów
> eksploatacji.
****
W związku z tak genialnym i odkrywczym stwierdzeniem,
od siebie do wiadomości redakcji przesłałem co następuje:
Ustawa z dnia 16.04.93 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mówi:
art.3.1 Czynem nieuczciwej konkurencji jest działanie sprzeczne
z prawem lub dobrymi obyczajami , jeżeli narusza interes innego
przedsiębiortwa lub klienta.
art.14
ust.1 Czynem nieuczciwej konkurencji jest rozpowszechnianie
nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości o swoim
lub innym przedsiębiorstwie albo przedsiębiorcy w celu
przysporzenia korzyści lub wyrządzenia szkody.
ust.2 Wiadomości o których mowa w ust.1 są nieprawdziwe
lub wprowadzającą w błąd informacją w szczególnoci o:
p.2 - wytwarzanych towarach lub świadczonych usługach
p.3 - stosowanych cenach
ust.3 również posługiwanie się:
p.2 - nieprowdziwymi atestami
p.3 - nierzetelnymi wynikami badań
art.15 Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie innym
przedsiębiorstwom dostępu do rynku w szczególności poprzez :
ust.1 sprzedarz towarów lub usług poniżej kosztu wytworzenia
albo ich odsprzedarz poniżej kosztów zakupu w celu
eliminacji
innych przedsiębiorców.
ust.2 Nakłanianie osób trzecich do odmowy sprzedarzy innym albo
niedokonania zakupu od innych przedsiębiorców towarów
lub usług.
ust.3 rzeczowo nieuzasadnione zróżnicowanie traktowania
niektórych klientów.
art 16.1 Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
szczególności:
- reklama wprowadzająca kilienta w błąd i mogąca przez
to wpłynąć
na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi.
art.17 Czynu nieuczciwej konkurencji dopuszczają się w rozumieniu art
16
również agencje reklamowe albo inne przedsiębiorstwa, które reklamę
opracowują.
Z poważaniem
-- Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:28:32 MET DST