Re: dlaczego OS/2

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 22:57:27 MET DST

Adam Plaszczyca wrote:

> Kradziez jako metoda na soft? Hm....
>[...]

Czy komuś przyszło do głowy ,że piractwo można
wykorzystać jako fragment planowej polityki marketingowej.
Jestem ciekawy czy zachowanie pewnej firmy (dobrze znanej,
ale .... nielubianej) nie jest takie ,że im program bardziej
potrzebny tym łatwiej go spiracić. Pewnie jest to
wykorzystanie tego samego efektu co w reklamie
Ola ma mambę , Olek ma mambę mam i JA

A tak na marginesie
piracki soft osowy istnieje , ale nikt się z nim nię będzie
obnosił na forum publicznym. Problem tylko w tym ,że
gęstość spotkań użytkowników osa jest za mała aby zjawisko
to się zaczęło rozwijać

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *