Pracownik Katedry Odlewnictwa Politechniki Śląskiej w polskim finale konkursudla popularyzatorów nauki FameLab

Autor: Krzysztof Hűbner PK <hubner_at_m6.mech.pk.edu.pl>
Data: Tue, 15 May 2012 09:00:58 +0200

Szanowni Państwo,

Posiadając Państwa adres ze względu na rejestrację na platformie internetowej czasopisma AFE co sugeruje zainteresowanie problemami odlewnictwa, zwracam się do Państwa z następującą informacją. Jako pracownik Katedry Odlewnictwa Politechniki Śląskiej zgłosiłem się kilka miesięcy temu do konkursu dotyczącego popularyzacji nauki i techniki wśród szerokiej publiczności pod międzynarodową nazwą FameLab. Jest on organizowany od wielu lat na świecie a w tym roku również w Polsce. Szczegóły możecie Państwo znaleźć na stronie http://www.famelab.org.pl/ Tam również w zakładce Finaliści znajduje się moja prezentacja półfinałowa wygłoszona ze sceny Centrum Nauki Kopernik, gdzie odbywały się półfinały. Zakwalifikowałem się do finału, w którym zmierzy się 19 maja o godzinie 19.00 dziesięcioro finalistów. Na tę okoliczność przygotowałem prezentację o. odlewnictwie, dlatego zachęcam Państwa do oglądania transmisji on-line, która podobnie jak transmisja półfinałowa będzie dostępna w zakładce Transmisja pod podanym adresem www. Proszę również o wsparcie w konkursie o nagrodę publiczności i zagłosowanie on-line (taka możliwość będzie dostępna), jeśli uznacie Państwo, że moje wystąpienie jest tego warte. Proszę również jak najszerzej rozpropagować tę wiadomość wśród osób, które mogą być nią zainteresowane, ponieważ również dzięki takim działaniom jak konkurs FameLab o odlewnictwie i polskich odlewnikach może być słychać szerzej.

Z góry dziękuję za życzliwość i ewentualne głosy na moją osobę, a jeśli okazało się, że wiadomość ta nie była dla Państwa w żaden sposób przydatna ani interesująca, najmocniej przepraszam za jej wysłanie.

Z wyrazami szacunku

Jan Jezierski

Katedra Odlewnictwa

Politechnika Śląska