re: Pan Hubner

Autor: Robert Ulewicz <ulek_2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Oct 2001 - 11:19:16 MET

Jestem na liście odlewnictwa od 4 miesięcy, i oprócz listów Pana Hubnera,
praktycznie nie ma tutaj innych informacji.Oprócz informacji o
konferencjach, które dla jednych są bardziej istotne a dla innych mniej, to
przynajmniej Ja znalazłem ciekawe Linki do artykułów z zakresu odlewnictwa,
zaoszczędziłem dzięki temu dużo czasu.Obawiam się że gdy Pan Hubner wypisze
się z listy to lista będzie martwa.

Z poważaniem R. Ulewicz

--
Zamów odbitki ze zdjęć cyfrowych lub archiwum zdjęć na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]