Re: w sprawie mojego pisania - trochę prywaty

Autor: Krzysztof Jan Hübner <hubner_at_IOd.krakow.pl>
Data: Wed 31 Oct 2001 - 10:13:27 MET

                        dzień dobry

na liście jest kłótnia i część jej członków jest obrażona ciężko i poważnie
na to co przychodzi z listy, jak również na informacje które ja wysyłam na
listę, że nie odpowiadają wielu osobom i nazywają te informacje śmieciami,
a zadajcie sobie sami pytanie - ilu z was przez cały okres działania tej
listy wysłało choć jedna informacje o konferencji czy zapytanie,
a jeden z moich czytelników to powiedział - ty piszesz o konferencjach tylko
zagranicą a może byś tak załatwił jeszcze kasę na nie - niestety nie mam
takiej siły sprawczej,
o konferencjach w kraju tez pisałem jak się udało zdobyć te "super tajne
informacje" - ale jaki był odzew, na szkoleniu o nowych normach oceny
grafitu według ASTM i ISO było 3 przedstawicieli odlewni z kraju - pomimo że
odlewnie żyją z eksportu, na konferencji o nowych technologiach staliwa też
niewielu było przedstawicieli przemysłu a na sali byli ludzie którzy wiedzą
co w "trawie piszczy" i kawałki tej wiedzy były prezentowane, a gdzie tu
mówić o zastosowaniu; techniki rozpoznawania kształtu, trójwymiarowego
projektowania odlewów, sieci neuronowych czy systemów eksperckich, albo np
zastosowaniu symulacja sprzężonych pól elektryczno - cieplno -
mechanicznych czy systemów analizy statystycznych danych ekstremalnych do
sterowania,
kto u nas wie i ile o nowych technologiach topienia i odlewania jakie w
ciągu ostatnich 15 lat powstały w świecie i widział je, rozmawiał z ludzmi
tam pracujacymi, i opisał w naszym Przeglądzie Odlewnictwa, albo np
analizował; symulacje ruchu metalu w tyglu w czasie procesu topienia czy
procesu lewitacji, wie o nowych technologiach obróbki ciekłego metalu i co
to daje, o nowych generacjach stopów odlewniczych, w tym zastosowaniu
techniki odlewania dla szkieł i ceramiki, o biomateriałach ceramicznych i
ich połączeniu z odlewaniem, kto wie o bazach danych dla metalurgii,
inżynierii materiałowej i odlewnictwa i z nich korzysta, o innych
katedrach i ośrodkach badań z dziedziny odlewnictwa, jakie sa prognozy
rozwoju odlewnictwa w USA i co tam się robi, to wszystko jest w sieci do
odnalezienia,
od czytelników moich listów wymagałem jednego - wysiłku - ja pokazuję że
jest taka informacja a sam pózniej szukaj dalej i korzystaj,
ja u siebie mam listę 35 podstawowych łączy do głównych stron WWW na całym
świecie, z kraju mam tylko 2 z dwu zakładów - a gdzie reszta ?
nie jestem i nie będę odlewnikiem choć w pracuje w odlewnictwie, jestem tym
który bada materiały i przy okazji lubi jeszcze pogrzebać tu i tam, i
podzielić się informacją
a na koniec mojej obecności tutaj to takie małe pytanie konkurs do was
kochani !
- jak się nazywa osoba która pierwsza zbadała obce atomy w wydzieleniach
grafitu sferoidalnego ?
trzeba podać nazwisko, kiedy, gdzie i jaką techniką ? najlepiej pracę gdzie
to opublikowano !
odpowiedz na to pytanie niestety chyba nie jest w sieci - czekam na
odpowiedz do 10 listopada (przykro mi ale specjaliści od żeliwa sa
wykluczeni jako cała grupa dobrze poinformowana) - nagroda moja prywatna
mała osobista niespodzianka czeka na pierwszą osobę która trafnie odpowie na
to pytanie na mój e-mail ,
a teraz się z wami żegnam bo znikam z tej listy

                wasz hubner