problemy

Autor: BUCZEK Jerzy <buczek_at_belgacom.net>
Data: Fri 09 Mar 2001 - 01:04:05 MET

Dzien dobry
Na pomoc, help ...
Nie potrafie sobie poradzic z niektórymi, samoladujacymi sie tekstami,
których w dodatku w zaden sposób nie potrafie wymazac, bo w momencie
gdy kursor (strzalka, mam klopoty z terminologia) sie znajdzie na linii ich
adresu (w skrzynce przyjec) to one mi sie natychmiast laduja i lacza mnie,
wbrew mojej woli, ze strona internetowa nadawcy przesylki.
Zeby z niej wyjsc zmuszony jestem wylaczyc komputer.
Dzisiaj mam tego rodzaju problem z adresem, tróry zostal nadeslany przez
siec odlew-pl ... :
holeinone18@ spearnet.net
Bylbym wdzieczny za odpowiedz, co z tym fantem zrobic
jerzy.buczek@belgacom.net