do czytania w internecie i niedługo święta czyli życzenia !

Autor: Krzysztof Jan Hübner <hubner_at_IOd.krakow.pl>
Data: Fri 15 Dec 2000 - 12:25:08 MET

    dzień dobry do czytania pod choinkę na święta !,

dla tych odlewników co czytają w oryginale dzieła w języku Schillera i
Grassa polecam dzisiaj bezpłatną lekturę Giesserei-Praxis w internecie adres
strony www.giesserei-praxis.de

a teraz dla innych tez lektura i adresy;

Modern casting ma adres http://www.moderncasting.com/

AFS http://www.afsinc.org/

Cast metals insitute http://www.castmetals.com/

Stalowniczy amerykańscy mają stronę http://www.sfsa.org/index.html

Foundry magazyn http://www.foundrymag.com/

tu polecam gorąco do czytania linki z tej strony
http://www.foundrymag.com/Links/index.html
oraz z tej strony http://www.sfsa.org/index.html

z metalografii zaś polecam http://metallography.aasp.net/index.htm

z historii metalurgii polecam http://hist-met.org/

z mikroskopii elektronowej kongres włochy - http://www.mcem5.unile.it/

dla tych co są ciekawi gdzie, kto, jak, kogo i kiedy czyli o wywiadzie na
świecie mała strona starego agenta wywiadu

http://www.loyola.edu/dept/politics/intel.html
oraz jeszcze jedna http://www.bletchleypark.org.uk/
czyli sprawa enigmy - jak Anglicy zapomnieli o tym kto złamał kod tej
maszyny szyfrującej,

a tu jest taka mała szkoła szyfrów http://insci14.ucsd.edu/~ma187s/

polecam też strony; http://info.greenwood.com/books/0313270/0313270074.html
,

http://www.kprm.gov.pl/uop/html/index.html,

http://www.sg.gov.pl/

oraz szczególnie tę pod choinkę ćwiczenia z angielskiego -
http://insci14.ucsd.edu/~ma187s/students/enigma.html

 czyli jak Polacy złamali kod enigmy i napisał to Amerykanin !

oraz na koniec strona mojego Kochanego Królewskiego Miasta Krakowa
http://www.krakow.pl/index.html

to będzie na ten rok chyba koniec roku 2000 !

więc dla czytelników listy odlew-pl@man.lodz.pl których zanudzam tymi
konferencjami itp

życzę dużo zdrowia, radości z życia i kasy !,

oby mogli korzystać z tych adresów konferencji w kraju i zagranicą co są tu
publikowane,

a mnie to w dowód wdzięczności (ściśle prywatnie !, podaje adres
hubner@IOd.krakow.pl) mogą przysłać zeskanowane

zdjęcie albo kartkę poprzez internet z miejsca gdzie byli !

Spokojnych Świąt, prezentów pod choinkę, zdrowia, dobrej pracy i płacy,
małych skoków poziomu adrenaliny we krwi
i jeszcze co się komu marzy (tak po cichu każdy ma jakieś małe życzenie)
niech się spełni !

a ja wieczorem dzisiaj skoczę na piwo do mojego ukochanego baru z pięknym
widokiem na Wawel, aby wypić szklankę piwa EB za Wasze Zdrowie i Pomyślność
w 2001 roku !

            Wszystkiego Najlepszego i do czytania w 2001 roku

                        krzysiek jan hübner