Re: Książka na prezent

Autor: sumer <sumerUsunTo_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 17:15:52 MET

>Myślę, że dobry byłby "Minerały i skały" przewodnik do rozpoznawania.
>Annibale Mottana, Rodolfo Crespi, Giuseppe Liborio, przekład Kozłowski,
>Parafiniuk. >Kolorowe zdjęcia, zwięzłe opisy, poręczny format (można zabrać
>w teren). Mineralogię Bolewskiego odradzam - bardzo dobra pomoc dla
>studenta czy >pracownika naukowego ale nie koniecznie dla kogoś, kto chce
>zidentyfikować skałę napotkaną w terenie. Tylko nie wiem, czy jest obecnie
>osiągalna.
>
>Pozdrawiam, Jacek ;-)

Dzięki, szukałem, niestety nieosiągalna.
Ta książka nie była by brana w teren, on i tak wszystko zwozi sobie do
pracowni i tam dopiero "bada" :). Pewne podstawy też już ma. Może to być
kompedium wiedzy na temat skał, jednak dobrze by było, żeby było dużo zdjęć,
bo przynajmniej sam nie wyobrażam sobie rozpoznania jakiejś skały po samym
opisie.

Pozdrawiam
sumer