Re: Re: Nowe złoże czaroitu!??? Bajka czy coś w tym jest?

Autor: Katarzyna S. <addar7_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 08:46:21 MET

hmm... nie wiem co piłeś/jadłeś dzisiaj rano ale ja też to chcę :D jesteś
niemożliwy Rafale :)
a co do zdjęcia to naprawdę piękny okaz
generalnie nie lubię oszlifowanych kamieni, ale w przypadku czaroitu i
malachitu to się czasem sprawdza :)
chociaż z drugiej strony oszlifowanie takiego jak na zdjęciu to
barbarzyństwo
czasami będąc na giełdzie chodzę między stolikami (oczywiście większość
wystawców prezentuje wyłącznie marną biżuterię i jakieś dziwne gadżety typu
jajka czy piramidki) i zawsze zachodzę w głowę ile naturalnego piękna
zostało bezpowrotnie utracone. Smutne to ale cóż...