Zapytanie

Autor: Mariusz Błasiak <tm.blasiak_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 23:12:23 MET DST

Witam
Nie wiem czy dobrze trafiłem,lecz mam pytanie dotyczące pewnych kamieni, których nie mogę zidentyfikować / nadmieniam, że jestem laikiem w tych sprawach lecz wrodzona ciekawość nie pozwala mi na przejście koło nich obojetnie /.
Otóż przebywając w Chorwacji w okolicach VODIC i Tribunja - na wybrzeżu można spotkać można pewne skały o ciemno zielonym zabarwieniu / podobne do malachitów /, jedne są bardzo jednorodne inne z przerostem białych prążków. Sprawiają wrażenia dosyć zbitych i twardych skał a próba ich przewiercenia sprawia duży kłopot. Ocierając je o siebie czy uderzając mam wrażenie pewnej metaliczności. Występują w formie dużych głazów jaki małych kamyczków.
CO TO JEST ?
Pozdrawiam
Mariusz Błasiak
Zawsze ciekawe_wciągające _intrygujące !!!
http://zlotemysli.pl/mblasiak.php