Odp: mikro-mineraly i inne

Autor: michal jankowiak <janeeq_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 14:02:02 MET DST

Dnia 29-09-2007 o godz. 13:03 andrzejewski-minerals napisał(a):
> Witam, dawno mnie tu nie bylo i widze kilkaset postow??? Jakas nowa
> mania :) Chcialem sie odniesc do kilku tematow, zaczne moze od jednego z
> cytatgow:
> "Być może mikrokryształy są i efektowne ale płytka cienka daje
> niewyobrażalny ogrom obrazów struktur skalnych. nawet przeciętny
> piaskowiec widziany w mikroskopie polaryzacyjnym bije te wszystkie
> mikrominerały na głowę."
> Przyznam szczerze, ze jestem tym zdaniem niezle ubawiony. Sam pomysl
> porownania krysztalow do plytek cienkich zakrawa mi na dylemat typu "czy
> [...]

Kolejna propozycja dotycząca kwarcu w płytce ciekiej to zwykły piasek
plażowy o frakcji poniżej 0,25 mm . Preparat nasypowy jednostronnie
szlifowany. Mie ma wysokich barw????? doczytaj kolego, pooglądaj i wtedy
można się wypowiadać!!!!!

pozdraWIAM

Poleć dokąd chcesz w promocyjnej cenie. Nowy Jork już od 739 zł
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2F&sid=33