Re: Re: kilka galerii micro

Autor: <pprzybyszewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 08:04:06 MET DST

Wykonywanie makrofotografii w celu pokazania tekstury skal to bardzo ciekawe
zagadnienie. Ja sam siê do niego przymierzam. Obecnie jestem posiadaczem
mikroskopu do biologicznego i powoli nabieram praktyki w pos³ugiwaniu siê
tym instrumentem. Wiem zatem, ze najwiêksza sztuk± jest wykonanie preparatu.
W przypadku ska³ bêdzie to wykonanie p³ytki cienkiej lub zg³adu, który
wydaje mi siê mo¿liwy do wykonania w warunkach domowych, z p³ytk± cienk±
bêdzie ju¿ wiêkszy problem. Oferowane przez Paleonet mikroskopy znalaz³yby
zapewne wiêcej nabywców, gdyby zaoferowano równie¿ narzêdzia do wykonywania
preparatów – choæby zg³adów, tym bardziej, ¿e cena takiego mikroskopu jest
przystêpna nawet dla mniej zasobnych pasjonatów geologii, a otwiera ogromne
mo¿liwo¶ci badawcze równie¿ w domowych warunkach. Zatem drodzy menad¿erzy
Paleonetu, wymy¶lcie co¶. Ja sam chêtnie nabêdê jaki¶ zestaw.

Choæ to zupe³nie inna bajka, jesli kto¶ ma ochotê, to zapraszam do
obejrzenia pierwszych moich zdjêc z galerii glonów:

http://www.bio-forum.pl/messages/3280/118578.html

Pozdrowienia

Piotr Przybyszewski

U¿ytkownik Katarzyna S. napisa³: