Re: Re: Czy kanienie maja zapach?

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 08:40:22 MET DST

Witajcie, a mnie wydaje się że Adam prócz opisanych przez Was cech, miał coś innego na myśli, przynajmniej i ja zadawałem sobie bardzo często to pytanie czy kamienie pachną. I nie chodziło tutaj o ich zapach związany z ich chemizmem, tylko o TEN zapach, o zdolność generowania jakiegoś wyczuwalnego przez nasze zmysły, uczucia barwnego aromatu. Wiem że może brzmi to dość dziwnie i pokracznie, jednak sami Państwo zastanówcie się nad tym, i oceńcie, czy Wasze kamienie mają aromat, i dlaczego go mają? Jacek pisał o sowieckich psach.... mnie kiedyś przedstawił kogoś, kto ni jak , nie pamiętam jak się nazywa ten ktoś, chodzi mi o "specjalizacje", badajże jakiś Szwajcar, który wyczuwał, wyczuwa minerały poprzez obserwacje refleksów padających promieni słonecznych na zbocza gór. Oj Rafciu, Rafciu ... No jednym uchem znaczy ... Mówiłem wówczas o "Strahlerach" ... I nie chodzi tu o wyczuwanie a prostą obserwację ... "strahl" z niem. promień - Strahler to profesja (niegdyś) ludzi poszukujących w Alpach miejsc gdzie występowały kryształy górskie. Odnajdowano je dzieki obserwacji odbitych przez ścianki kryształów promieni słońca .... Coś na zasadzie nanego wszystkim "zajączka" z tym, że tym go puszczającym jest kryształ górski ... A więc nic tu współnego z zapachem :) J.

Pokaz innym kto tu rzadzi!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1bbc