Re: Czy kanienie maja zapach?

Autor: wengag <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 08:30:02 MET DST

Witajcie, a mnie wydaje się że Adam prócz opisanych przez Was cech, miał
coś innego na myśli, przynajmniej i ja zadawałem sobie bardzo często to
pytanie czy kamienie pachną. I nie chodziło tutaj o ich zapach związany
z ich chemizmem, tylko o TEN zapach, o zdolność generowania jakiegoś
wyczuwalnego przez nasze zmysły, uczucia barwnego aromatu. Wiem że może
brzmi to dość dziwnie i pokracznie, jednak sami Państwo zastanówcie się
nad tym, i oceńcie, czy Wasze kamienie mają aromat, i dlaczego go mają?
Jacek pisał o sowieckich psach.... mnie kiedyś przedstawił kogoś, kto ni
jak , nie pamiętam jak się nazywa ten ktoś, chodzi mi o "specjalizacje",
badajże jakiś Szwajcar, który wyczuwał, wyczuwa minerały poprzez
obserwacje refleksów padających promieni słonecznych na zbocza gór. To
dopiero jest niesamowite, nie wiem ile w tym jest prawdy, ile przypadku
, a ile magii, wiem że wskazując na blok granitowy, po podejściu do
tegoż razem z nim, był tam piękny fluoryt, przypadek, oszustwo? Nie
wiem, wiem ze zauroczył mnie ten gość tak bardzo, że dzisiaj wierzę już
w zapach kamieni a także w to że można z psa zrobić " geotrotera" -
specjalistę.
Związek sowiecki się skończył, dar trwa być może nadal.
Pozdrawiam
Rafał.