Re: micro okazy ponownie .... ;)

Autor: agates.eu - Agates from Sudetes <pirop_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 16:14:15 MET DST

>Przy okazji, czy ktoś mi wytłumaczy, dlaczego w Polsce temat "micro" prawie
>nie istnieje? Przeciez mikroskopy nie są juz takie drogie (od 200 zł w
>górę), a temat szeroki jak morze .....

Może i szeroki, ale co z tego jak taki okazik nie wzbudza podziwu u przeciętnego człowieka w przeciwieństwie do okazów nazwijmy - klasycznych. A to przecież ważne w każdej kolekcji,
aby nie tylko zachwycać specjalistów ale także laików.

Zamiesc ogloszenie za darmo!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1b7f