Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: Ryszard Ju¶kiewicz <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 22:48:37 MET DST

Ja te¿ chyba jestem stary, bo w 1970 roku by³em w tym samym muzeum wraz z ca³± moj± grup± studenck±, na ostatnich piêtrach Uniwersytetu £Omonosowa w Moskwie. Z ca³ej grupy tylko dla mnie by³o to prze¿ycie i ... zgubi³em siê miêdzy gablotami. Szukano mnie przez ponad 2 godziny. By³a trochê zadyma, ale co widzia³em to moje.
Pozdrawiam

Ryszard

To takie proste - u¿yj telefonu

>>> http://link.interia.pl/f1b71