Re: losy kolekcji

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 14:36:03 MET DST

> Pomijając kontrowersyjne tezy Tomka o "prawdziwych kolekcjonerach" i
> sentymentalnych zbieraczach byle czego, zwracam uwagę na sedno jego maila,
> tzn. akapit o muzeum geologicznym pod egidą Spirifera, gdzie można by
> deponować swoje kolekcje.
> Bo (raz jeszcze pomijając kontrowersyjny podział Tomka) problem dalszych
> losów naszych kolekcji rzeczywiście jest.
> Tomku, pomysł stworzenia muzeum jest zaiste godny pochwały! Myślę, że
> ekspozycja razem z okazem nazwiska donatora pozwoli Tobie / Wam /
> komukolwiek zebrać naprawdę wartościową kolekcję. Ale Tomku nie popadaj

Muzeum Spirifera z pewnoscia, przy takich wysrubowanych kryteriach o
jakich mowi Tomek, nie bedzie zainteresowane czyjakolwiek kolekcja
uczestnikow tej listy, moze najwyzej pojedynczymi okazami.

To nie jest krytyka, tylko stwierdzenie faktu, zeby uswiadomic niektorym.
ze musimy stworzyc wlasne muzeum "ziemniakow", bo muzeum Spiriferia nie
bedzie dla nas rozwiazaniem.

ak