Re: malawi...

Autor: wengag <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 11:43:35 MET DST

Więc tak, ja ostrożnie podchodzę do takich danych na stronach www,
zwłaszcza kiedy nie są autoryzwane ani nie podają źródeł . Jeżeli się
mylę , mądrzejsi niech wyprowadzą mnie z błędu, bo już nawet zacząłem
podejrzewać ze to może być i opal, ale ten jest optycznie izotropowy.
Jak ma sie przynależność do grupy optycznej do interferencji, ktoś może
mi to przypomnieć?