Re: Minerały melafirów okilic Kłodzka- kilka moich okazów.

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 13:56:54 MET DST

Na razie muszę zamieścić zdjecia na serwerze.
Ale najprawdopodobniej zamieszczę zdjecia po wypadzie do Kamieńca(
najbliższy piątek). Poprostu nie chcę zamieszczać zdjeć " na raty",
wrzucę wszystkie, te które już mam i te, które zrobię po powrocie z
Kamieńca.
Relację z tej wyprawy będzie można przeczytać na moim blogu, a także z
mojego jutrzejszego wypadu do Szklar.
Pozdrawiam, Kuba.

Dnia 21-08-2007 o godz. 11:52 aptekapiokar@neostrada.pl napisał(a):
> On 20 Sie, 20:26, "Jakub Witowski" <kubawitow...@wp.pl> wrote:
> .
>
> A gdzie to można zobaczyć?
> Jurek

Niezwykły koncert! Światowa gwiazda disco, soul i r'n'b
- zespół M PEOPLE z legendarną wokalistką Heather Small
- po raz pierwszy w Polsce! 7 września, Warszawa
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmpeople.html&sid=1267