Minera³y melafirów okilic K³odzka- kilka moich okazów.

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 20:26:41 MET DST

Wiatm! Chcia³bym zaprezentowaæ kilka okazów z mojej kolekcjii.
Reprezentuj± one typow± mineralizacje melafirów okolic K³odzka.
Wprawdzie nie jest to ca³a kolekcja, ale i tak trzeba j± jeszcze
uzupe³niæ, np. o ³adne okazy skrzemienia³ych drewien z Gorzuchowa czy
Bierkowic.
Zapraszam do ogl±dania. Czekam na Wasze opinie. :-)

Pomy¶l o innych, zabierz ich do kina na ZAKOCHANEGO MOLIERA.
Pe³n± humoru, wzruszaj±c± historiê o mi³o¶ci w stylu "Zakochanego
Szekspira". W kinach od 17 sierpnia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzakochjanymolier_zwiastun.html&sid=1264