Re: chabazyty ze strzegomia

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 09:39:58 MET DST

Użytkownik "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.282.1187421829.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Jako, że praca nad Otoczakiem to wolontariat to jedyne co z tego
> mamy to przyjemność. Pisanie o ziemniakach to dla mnie cierpienie,
> przyjemność to pisanie o ładnych okazach. tak więc pozwól, że
> utrzymamy (jeżeli kiedys jeszcze uda się coś wydać) wypracowany
> przez lata styl.

Oczywiście, że pozwalam, choć napisałeś trochę o tej przyjemności
tak jak czasem mówi o niej mój kolega, zawzięty piłkarz. Gdy kiedyś
po meczu pokazał mi kolano podobne do główki czerwonej kapusty,
to zapytałem go, czy to jest owa przyjemność którą znajduje w piłce.
Ciebie też zapytam - pisanie to przyjemność, niewątpliwie. Znam to
uczucie, ale straty o których wspomniałeś, czy też są przyjemne?

> Zachęcam do wydawania samemu czasopisma - wzorem np.
> Kamieniołaza. Rozumiem, że cos takiego chciałbyś widzieć - więc
> smiało - do roboty! Im wiecej pism tym lepiej. Tylko, że w realu
> trudniej coś zdziałać niż przed klawiaturą...

Oczywiście, że trudniej i dlatego nie wydam żadnego pisma. Za mało
zresztą wiem o minerałach, a pismo... To już bardziej zobowiązuje.
Z pewnością nie podołałbym takiemu wyzwaniu. Za mały jestem.

> A gwoli sciałości - gdybys przeczytał kilka numerów od deski do
> deski to zobaczył byś, że są tam teksty na różnym poziomie
> i o bardzo różnej tematyce. Np. monografia górnictwa uranowego
> - to chyba cos dla Ciebie? Czytałeś?

Mam nieco skserowanych materiałów między innymi ciekawy artykuł
Roberta Borzęckiego pt: "Górnictwo uranu w Polsce". I widzę tam
kilka zdjęć ziemniaków z Radoniowa - żadna przecież kompromitacja.

                                                           Andrzej