Re: Choroba popromienna

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 21:00:45 MET DST

> Użytkownik "Piotr Zajączkowski" <pete274@o2.pl> napisał
> w wiadomości news:mailman.214.1187017249.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Dziękuję. :-) Michał pewnie nawet nie zdaje sobie sprawy, jak trudne
> postawił pytania. Może archiwum grupy będzie mu pomocne...
>
> http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2006/12/0005.html

Jak rowniez te strony WWW naszej listy:
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/dozymetria_jednostki.html#Skutki
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/pomiary.html

ak

PS. M.in. do Piotra i Anity: prosze odpowiadac pod cytatem, a nie nad
oraz wycinac zbedne cytaty (te fragmenty postu poprzednika, do ktorych
sie nie ustosunkowujemy), tak jak nakazuje netykieta oraz regulamin
listy:
http://mineraly.pg.gda.pl/FAQ/index.html#Regulamin