nazwy

Autor: Anita Winiarska <anitaw54_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 21:59:10 MET DST

Nie wiem jak i przez kogo sa nadawane nazwy.Wiem jedno,z naszym
Wilkiem,czyli Andrzejem Wilczynskim,tytulow naukowych uzywac nie
bede,Andrzej nie zyje,zjezdzilismy cala Polske,Wszystkie poludniowe
kamieniolomy,malo tego wszyystkie ciekawe miejsca w dolinie dolnej
Wisly.Ico bylo wazne,
np.drzew liscie,czy to buk czy brzoza a moze modrzew.Nasz prof Wilczynski z
katedry mniemanologii stosowanej,wiedzial po prostu wszystko.Anita