II Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Poszukiwaniu Minerałów.

Autor: agates.eu - Agates from Sudetes <pirop_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 10:00:40 MET DST

Impreza w fazie embrionalnej więc nie można wymagać za wiele.
Co ja bym zmienił:
1. Aby nie wyznaczać działek, tylko teren do poszukiwań, nawet ten co był, ale z możliwością do poruszania się po całości. Bardziej można by się wykazać.
2. Zwiększyć czas poszukiwań, tak aby nie było to kopanie %u201Ena akord%u201D a prawdziwe poszukiwanie z odpoczynkiem, posiłkiem i celebracją piękna natury
Co do jury %u2013 może i kwarc jest pospolity na hałdzie, ale jego prawidłowo wykształcone kryształy są o wiele rzadsze niż nawet duże bryły chryzokoli z fluorytem. Ja przynajmniej tego poszukiwałem %u2013 ale niestety na mojej działce królowały głównie kawałki marmuru.
Ale za rok i tak będę !

Wszystko czego potrzebujesz latem: kremy do opalania,
stroje kapielowe, maly romans