Re: Adres forum

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 04:21:22 MET DST

> Zgadza się, to nie był atak personalnie skierowany na mnie. Tak ten
> ubiegłoroczny jak i ten ostatni. Musiałbym chyba być skończonym
> idiotą żeby go tak skalsyfikować. Zapomniałeś jednak, że poruszasz
> się w nader delikatnej materii bardzo indywidualnych odczuć i nie
> pwinieneś w takim przypadku w żaden sposób ich nadwyrężać.
> Możesz tu przedstawiać jakie chcesz, własne poglądy na temat
> minerałów i wszystkiego co się z nimi i ich kolekcjonowaniem, czy
> zamiłowaniem do nich wiąże. Prawo do tego daje Ci formuła listy
> dyskusyjnej, nie ja. Unikaj jednak jaskrawo i niesprawiedliwie
> [...]

Nie rozumiem dlaczego ktokolwiek zainteresowany mineralami na
jakimkolwiek poziomie mialby stad byc wyrugowany na skutek
reprezentowania innego poziomu wiedzy (czy to malego, czy duzego,
amatorskiego badz zawodowego) niz inni dyskutanci.
Przeciez w opisie listy jest napisane:

"Lista dyskusyjna MINERAŁY jest przeznaczona przede wszystkim dla
zbieraczy i kolekcjonerów minerałów i skał oraz wszystkich osób
zainteresowanych mineralogią zarówno amatorsko jak i profesjonalnie.
Lista ma służyć dyskusjom i wymianie informacji na tematy mineralogiczne
oraz ogłaszaniu terminów giełd i wystaw poświęconych temu tematowi.
    Do listy są również zapraszane osoby pragnące dyskutować na temat
szeroko pojętej geologii, skamieniałości, meteorytów oraz wypłukiwania
złota. Niniejsza strona jest najstarszą polską stroną WWW (wraz z listą
dyskusyjną zostały założone w maju 1996 r.) poświęconą wyżej wymienionym
zagadnieniom, a w szczególności mineralogii."

Zatem jest tu miejsce dla wszystkich, wszyscy zainteresowani mineralami
powinni kolo siebie tutaj koegzystowac zarowno amatorzy jak i
profesjonalisci. Prosze sie na siebie wiecej nie obrazac z byle powodu
(moim zdaniem nie bylo tak naprawde istotnego powodu, aby az taki flame
war rozpetac).

ak