Re: Adres forum

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 07:27:04 MET DST

Nie mam zamiaru się wdawać w ten poziom dyskusji.
Jeżeli moje wczesniejsze mejle wyglądały jakbym kogos personalnie
atakował to przepraszam - chodziło mi o wywołanie dyskusji nad
kolekcjonerstwe.
Może zle to sformułowałem, jednak nigdy nie pisałem osobiście, źeby
komus dowalić.

Jeżeli chodzi o opisy, cóż nie ukrywam, że fora internetowe to nie
jest miejsce gdzie bardzo przykładam się do pisania...
Wolę działność w "realu" - wydawanie czasopisma, organizowanie imprez
kolekcjonerskich, pokazów slajdów, wystaw itp - do tego sie
przykładam. Na szczęście moja działalność "publiczna" nie ogranicza
się (tak jak w przypadku wielu osób) do tego forum. Tak wiec mam
wiele innych okazji by rozmawiać i dyskutować o okazach.

T.