Re: Re: moje "okazy Ĺźycia"

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 23:55:52 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jbog@interia.pl> napisał w wiadomości news:mailman.192.1186694934.423.mineraly@man.lodz.pl...

> [...] Wydaje mi się, że jednak się czepiasz, Andrzeju. Czy kiedykolwiek
> ja na przykład czepiałem się poziomu lingwistyczno-flesyjno-semantyczno
> -gramatyczno-ortograficznego Twoich opisów ? Nie przypominam sobie.
> Odbieram ten Twój post w kategoriach wyzłośliwiania się. Tylko. Po co ?
> Czy to forum ma zmienić się w forum wzajemnych ansów i złośliwostek ?
> Pomyśl ! Naprawdę tak ma tu być ?

Dobrze Ci się wydaje. Jak najbardziej, czepiam się i wyzłośliwiam.
Czy Ty czepiałeś się mnie? Nie, nie czepiałeś i zauważ, że i ja nie
czepiam i nie czepiałem się Ciebie. Nie przypominam sobie. Teraz
czepiam się Praszkiera. Widać to chyba dość wyraźnie. To on, już
w zeszłym roku odwalił tu podobny numer jak teraz i nie znalazł się
wówczas żaden Jacek, który zapytałby, czy tu ma tak być? Nigdy
go nie atakowałem, nigdy nie oceniałem jego minerałów wartością
należnych im, bądź nienależnych kopów. O całej reszcie nawet nie
wspomnę. Teraz Ty pytanie, o to, czy tu "tak ma być" kierujesz do
mnie? A gdzie byłeś jak Twój ukrzywdzany teraz przeze mnie
"podopieczny" ładował mnie tu "apoteozą miernoty" i "durnym
analfabetyzmem"? No gdzie?! Pytałeś wtedy Praszkiera, czy tu "tak
ma być"? Nie pytałeś! Więc i teraz się nie wpieprzaj nieproszony!

                                                         Andrzej

Pozdrówka
J.

Prowadzisz firmę? Zobacz jak mozemy Ci pomoc.