Re: O zgrozo !!! Czyli o estetyce ziemniaków.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 16:25:18 MET DST

Użytkownik "wengag" <wengag@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.169.1186575456.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Andrzeju, ja tez lubię swoje zieminiaki, chyba jest nas więcej,

Z pewnością. Napisałem "jesteśmy tu solą Ziemi". Oczywista
ktoś mógłby powiedzieć, nie ilość się liczy, lecz jakość i będzie
miał rację - nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy dbali o nią
nawet zbierając tylko nasze ulubione "ziemniaki". Nawiasem
mówiąc, kilka dni temu trafiłem na stronę, gdzie oferowane są
do sprzedaży minerały z Zalesia i przyznam, z lekką satysfakcją
zauważyłem, że niektóre moje stamtąd, prezentują się lepiej.

> głowa do góry, to nie my bedziemy musieli się dostosowywać.

Pewnie, że nie będziemy. Tzw. hobby źle znosi wszelki przymus.
Rzecz w tym, byśmy wzajemnie niczego na sobie nie wymuszali,
gdyż wywoła to zawsze skutek przeciwny od zamierzonego.
Miejsca jest tu dość dla wszystkich i nie życzę sobie być giętym
według cudzych szablonów, bo mam własny kształt, lubię go
i dobrze się w nim czuję. Szkód nikomu żadnych nie wyrządzam,
a dla znudzonych moim pieprzeniem ciągle istnieje możliwość
ostentacyjnego ignorowania moich postów. Nie obrażę się.

> Myślę ze w końcu Tomasz to zrozumie jeśli nie, wciąz będziemy
> obserwowali jak co rusz ktoś sie z forum wypisuje [...]

Być może, choć nie wiązałbym tego tylko z doraźnymi
zadymami na grupie. Ludzie mogą z niej odchodzić z bardzo
różnych przyczyn. Jeśli czasem jest i tak, że odejście przybiera
postać demonstracji, to jest to zjawisko raczej śmieszne. Jest
tak zawsze wtedy, gdy spośród dwóch, pięciu zostawionych
tu, jedno - dwu zdaniowych postów, najbardziej donośnym
okazuje się trzaśnięcie zamykanych za sobą drzwi. A my? Tak
jak apelowałeś Rafał - róbmy swoje. Pozdrawiam. :-)

                                                      Andrzej