Re: Odp: O zgrozo !!! (cd.)

Autor: Tomasz Ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 18:57:14 MET DST

Dnia 8-08-2007 o godz. 17:56 wengag napisał(a):
> Tomku, myślę ze czas skonczyć te waśnie, powróćmy do meritum,proszę.
> Rafał.,

Tak Rafale masz racje . Jezeli kogos urazilem to przepraszam.
Od 3 lat jestem uczestnikiem pewnego forum o akwarystyce morskiej- jest
to moj konik. Tam wszyscy jestesmy sobie bardzo pomocni. Temat ten jest
mi nie obcy gdyz zajmuje sie sprzedaza koralowcow twardych
Dlatego tez jestem zdumiony wrogoscia gdy padnie pytanie o stanowiska.
Jezeli ktos zwraca sie z prosba do mnie np. o ph wody, o
osmoze,zasolenie, symbioze itd. to chociaz trwalo to latami niz
opanowalem temat nie mam hamulca aby poradzic wesprzec nowicjusza, ale
forum mineraly@man.lodz.pl pod tym względem mnie zadziwia
Przeciez nie chodzi mi o porade typu: piec krokow na lewo dwa na prawo i
rzut beretem wprost - tam sa mineraly. Poprostu nie szukaj w granitach
skup sie na wapieniach(to tylko przyklad). Ale te forum jest delikatnie
mowiac malo przyjazne - oczywiscie z nielicznymi wyjatkami.
Pozdrawiam Tomek
Tomasz Ferenc

Pierwsza dama jazzu. Piosenkarka obdarzona genialną
muzyczną intuicją. Biografia Billie Holiday
już w księgarniach!
Zobacz! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fbillie.html&sid=1254