Re: o zgrozo!

Autor: Tomasz Ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 13:17:46 MET DST

> Tomku - podpisuję się pod tym co napisałeś obiema rękami:)! Sam mam parę
> lokalizacji, spróbuję je opisać. Obawiam się jednak, że mogą być
> niecałkiem
> atrakcyjne - sam siebie zaliczam do zbieracza ziemniaków. Niemniej może
> mój
> opis zapoczątkuje inne:)?
>
> Pzdr,
> Artur

ARTURZE tak naprawde nie licze na odzew tzw. "wyjadaczy".
Spodziewam się ze odezwa sie wlasnie zbieracze ziemniakow - bardzo
dobrze. Forum nie jest skierowane tylko do wyksztalconych w dziedzinie
mineraologii i geologii. Jest tam miejsce i dla nas - nowo
zafascynowanych swiatem kamoli i to od nas zalezy czy chcemy sie
rozwijac i poznawac piekne miejsca. Chociaz moze sie myle i zaczna
zdradzac stanowiska chocby te do ktorych wiedza ze juz nie powroca.
Jest wiele stanowisk już mocno zarosnietych ktore czekaja na takich
kopaczy jak my aby je powtornie odkryc.
Pzdr. Tomasz Ferenc

Wybierasz się nad wodę? Zadbaj o bezpieczne wakacje!
Zobacz na której plaży czekają atrakcje i miasteczko NIVEA-WOPR!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.nivea-wopr.wp.pl&sid=1249