o zgrozo!

Autor: Tomasz Ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 08:20:32 MET DST

Z uwaga czytam czytam liste od roku. Jestem poczatkujacym zbieraczem
mineralow. Moja fascynacja mineralami zaczela sie bardzo przypatkowo.
Podczas wyprawy na Snieznik na szlaku od strony Miedzygorza podczas
deszczu zablyszczal maly niepozorny kamien. Okazal sie szczoteczka
ametystowa. Od tej pory poszukuje mineralow w licznych kamieniolomach i
pobliskich lasach. Ale nie o tym chcialbym napisac.
Zapisujac sie na liste liczylem na pomoc a mianowicie na informacje o
lokalizacjie stanowisk. Niestety takich informacji na forum się nie
doczekalem. Chronicie te stanowiska strasznie!!!
Wyjasnienia typu "Jedz do Gebczyc tam sa granaty" nic mi nie
daja.Wlasnie wrocilem z Gebczyc i co?? Do kamieniolomu granitu
oficjalnie nie zostalem wpuszczony przez ochrone- musialem kombinowac a
i tak nic nie znalazlem. A wystarczylo wyjasnic "W Gembczycach sa
granaty ale nie szukaj ich w kamieniolomie tyko idz droga dalej w
kierunku agroturystyki Nietoperek i szukaj nieczynnego wyrobiska
wapiennego tam w poblizu mozna znalezc granaty i krysztaly"
Wlasnie o takie informacje nam poczatkujacym chodzi.
Przeciez kiedys sami zaczynaliscie przygode z poszukiwaniami i wiecie ze
bez pomocy innych bardziej doswiadczonych jest praktycznie
niemozliwoscia dotarcie do stanowisk w ktorych mozna cos wydlubac.
Rozumie obawy zwiazane ze zdradzeniem waszych stanowisk ale po co te
forum tylko po to zeby sie przechwalac jaki cuda macie w swojej
kolekcji? Zapisanych do forum jest przszlo 150 osob ilu czeka na takie
informacje??? Gwarantuje że jest ich ponad 100. Informujac ich gdzie
maja szukac napewno odwdziecza sie opsiem z wyprawy a w przyszlosci gdy
sami beda odkrywac nowe miejca napewno pdzielą sie swoja wiedza a wy
drodzy koledzy bedziecie mieli satysfakce ze mieliscie udzial w
znalezisku. A moze ktos opowie o swoich poczatkach? O pierwszym
minerale, stanowisku. Do tej pory zadalem na forum pare pytan i co?
Cisza.... może z wyjatkami. I za te wyjatki jestem wdzieczny.
Tomasz Ferenc

Jedni przybyli na Ziemię, by nas zniszczyć. Inni - by nas chronić.
"Transformers" - pełen akcji film Stevena Spielberga
i Michaela Baya w kinach od 17 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftransformers.html&sid=1247