Re: O zgrozo !!!

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 13:47:34 MET DST

Użytkownik "michal jankowiak" <janeeq@wp.pl> napisał w wiadomości news:mailman.114.1185958214.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Zaczynam się zastanawiać, czy ludzie udzielający się na forum
> dyskusyjnym, z miejsc, w których występują minerały znają tylko hałdy w
> Kletnie ??? Po dyskusjach jakie toczyły się przez ubiegły rok stwierdzam
> (o zgrozo), że tak!!! Większość tematów ciągnących się w nieskończoność
> dotyczyła właśnie tych okolic. Nie mam nic przeciwko, lubię to miejsce
> tak jak zdecydowana większość, ale Polska, Sudety, minerały nie
> ograniczają się tylko do tej jednej lokalizacji.
> Może wartoby podyskutować o jakiś dobrych pomysłach na wakacyjną
> przygodę ( oczywiście mineralogiczną) ???

W swoim pierwszym poscie na grupie przedstawiłeś się Michale
jako student V roku geologii. Gdybym ja miał za sobą piąty rok
edukacji w tym zakresie, lub choćbym był tylko początkującym
studentem, to pewnie zasypałbym tą grupę postami o bardzo
zróżnicowanej tematyce. Niestety, nie jestem, ale... co z Tobą
Michale? Tylko czternaście postów? No nie rób jaj chłopie...
Postawa w rodzaju "bawcie mnie, a ja tu sobie siądę i zobaczę,
czy mi się podoba" nie uchodzi. Do roboty. Uszczknij nieco ze
swej wiedzy i podziel się z nami. Nawet pisząc tylko o wakacyjnej
mineralnej przygodzie.

                                                   Andrzej