Re: Eratyki przewodnie

Autor: Grazyna W. <gw_at_tvteletronik.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 21:36:15 MET DST

On Tue, 31 Jul 2007 09:43:22 +0200, pprzybyszewski wrote
> Oczywiście, że na tym i na innych forach sa aktywni pasjonaci
> (próbuję sobie wyobrazić pasywnego pasjonata) eratyków. Ja sam
> mam ich z pół piwnicy, choć niewątpliwych przewodnich zaledwie
> kilka. Jeśli chcesz wywołać jakąs dyskusję czy uzyskać pomoc
> zamieść po prostu opis okazu na tym forum lub np. na
> http://www.geologia-fora.pl gdzie jest wielu biegłych w tej materii
> kolegów, a i ja nieraz się tam pojawiam. Nie ma to jak wziąć
> do ręki konkretny głazik i na gorąco go zbadać. Nieraz na
> spacerze widzę coś ciekawego, podnoszę, rozłupię (młoteczek
> [...]

oki dzieki za porady...
Przymus... hmmm przymus egzaminacyjny powodowany pasja :P Chce przy
pomocy tej metody stworzyc cos bardziej naukowego niz praca
magisterska... ale jestem na samym poczateczku drogi...
Pozdrawiam
G.

----
Grażyna Wysiecka