Eratyki przewodnie

Autor: Grazyna W. <gw_at_tvteletronik.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 23:08:03 MET DST

Witam.
Zastanawia mnie czy sa na tym forum jacys aktywni pasjonaci zajmujacy
sie rozpoznawaniem eratykow, czyli znajacy sie na skalach pochodzenia
skandynawskiego?
Generalnie interesuja mnie wszystko dotyczace ich identyfikacji i
rozpoznawania... literatura (cos innego oprocz Smeda, Czubli, Gorskiej,
Zandstry... ). Musze sie tego nauczyc, a za bardzo i wiem od zcego zaczac...
GW.

gw@tvteletronik.pl