RE: Kletno - moje zderzenie ze świętością tzw. oazowej grupy rekolekcyjnej..

Autor: Piotr Zajączkowski <pete274_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 21:21:47 MET DST

From: mineraly-bounces@man.lodz.pl [mailto:mineraly-bounces@man.lodz.pl] On
Jeśli kiedykolwiek będziecie rezerwować w Kletnie kwaterę, przed przyjazdem
koniecznie upewnijcie się, czy jacyś ............... nie urządzili sobie w
niej kaplicy.
Andrzej

Cóż, zapewne odezwą się głosy moherowe ... ten tam taki i owaki i jakieś
jego kamienie a tu KAPLICA !!
Ale ja popieram Cię w całej rozciągłości: nawet Chrystus w konkretnej
sytuacji ostro wypędził ludzi, którzy robili niewłaściwe rzeczy w danym
miejscu (tak to uogólnijmy...).
Sądzę, że tu i On zachowałby się podobnie - gdzie miłość bliźniego i
poszanowanie jego praw, wszak kwatera była Twoja! A gospodarze ... pewnie
dawnej robili w gacie przed towarzyszem sekretarzem, a teraz przed
towarzyszem proboszczem.
Piotr

__________ NOD32 Informacje 2425 (20070727) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl