Maroko

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 01:47:11 MET DST

Bardzo proszę o helpa w identyfikacji minerałów wiocznych na nienajlepszych fotach pod tym linkiem: http://picasaweb.google.com/arturdy/Maroko

Zostałem poproszony o ich identyfikację, jednak moja wiedza zbyt skromną się okazała. Domniemowywuję, że może być to arsenek kobaltu, ale też obstawiam piryt (skała wygląda na coś wapieniowatego). Nie dotykałem ich, ale wiem, że nie brudzą jak np śmietana hematytowa.

Nabyte zostały drogą kupna sprzedaży od ulicznego handlarza niezbyt skorego do udzielania info o tym co sprzedaje - albo tajemnica handlowa albo... lekka niewiedza:)!

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie identyfikacyjne,

Pzdr,
Artur