Re: Lato, Lwówek i agaty.

Autor: Kazimierz Kwasny <kkwasny_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 22:30:57 MET DST

Suma sumarum jestem zadowolony z "Lata", a o jakosc wystaw i okazow w psrzedazy
musimy dbac wszyscy razem np. wystawiajac cos ciekawego, a nie narzekajac.

Slawek

Jestem również zadowolony no ale byłem pierwszy raz mieszkam koło Jasła więc
troche daleko. Szczególnie zachwyciła mnie wystawa okazy lepsze niż w albumach
no i ciekawi mnie jak takie kryształy znajduje się w naturze i zobaczyłem
diament w skale kimberlitowej błyszczał jak w pierścionku i teraz targają mnie
wątpliwości czy tak to wygląda czy został wklejony w tą skałe.
Wracając, za Jelanią Górą w kierunku miejscowości Bolków z okazji prowadzonych
robót drogowych wkopwno na jednym ze wzgórków głęboki rów po lewej stronie z
niego to wydobyłem duży kawał skały ,który po umyciu w domu wygląda na
skamieniałe drzewo wygląda jak skamieniała wierzba i ma jeszcze warstwy
pruchnicy. Sporo tam takich leży jakby kogo interesowało.
Kazimierz

Plaza plazy nierowna
Kliknij