Re: Lista minerałów zawierających uran.

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 23:39:27 MET DST

Użytkownik "JM" <jurmas@wp.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.28.1183497460.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Witam
> Jestem nowy i nie nowy obserwuję te listę od lat i wierz mi
> Andrzeju ten temat radioaktywności to juz bardzo nudny temat zwłaszcza
> w Twoim wydaniu - i gdyby policzyc wątki to ta grupa powinna się zwac
> Andrzeja Promieniotwórczość - z Szacunkiem Jurmas

O ewentualnej zmianie nazwy grupy powinieneś raczej rozmawiać
z jej list - ownerem, nie ze mną. Rzeczywiście, pojawiam się tu dość
często i od wielu lat, jednak nie sądzę, abym "rozsiadł się" w sposób
uniemożliwiający innym rozwijanie takich tematów, jakie najbardziej
ich interesują - wystarczy w tym celu nie ograniczać się do li tylko
obserwacji grupy, ale w miarę aktywnie uczestniczyć w jej życiu.
Biernych obserwatorów, owszem mogą nużyć moje tutaj wejścia,
niemniej jednak pod ich rozwagę poddaję fakt, że nie jestem gwiazdą
show biznesu i nie ciąży na mnie obowiązek podobania się wszystkim.

                                                          Andrzej