Re: Kletno

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 15:41:44 MET DST

Użytkownik <Krzysztof.Wnek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.227.1180424415.5751.mineraly@man.lodz.pl...

> Aby jeszcze troszkę przybliżyć tematykę Kletna

A wiesz Wielki Krzysztofie, co dla mnie jest w tym Twoim
przedsięwzięciu najlepsze? To mianowicie, że trochę obok siebie,
trochę razem, a i wespół z wieloma jeszcze, zatoczyliśmy wielki
krąg wokół tego naszego ulubionego Kletna, opisując je i w taki
sposób przybliżając jeszcze innym. Nie wiem który to już rok mija
od tego dnia kiedy na stronie MINERAŁY natrafiłem na Twój
materiał pt: Złoża kruszconośne. Był to dla mnie pierwszy kontakt
z tego rodzaju opisem złoża w Kletnie. Wyobrażam sobie teraz,
że zainicjowany przez Ciebie na Forum Geologicznym temat
"Masyw Lądka i Śnieżnika" może się okazać pewnego rodzaju
podsumowaniem wielu lat mineralnych przygód z Kletnem. I tak
myślę, widząc rozmach Twojego zamierzenia, że pewnie już
wkrótce, to raczej moje relacje z Kletna będą mu uzupełnieniem,
nie zaś (jak to ująłeś we wstępie) odwrotnie. Wytrwałości. :-)

                                                      Andrzej