Australijczycy wydobędą uran z Sudetów?

Autor: Wojciech Pawlak <wojciech_pawlak_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 13:24:44 MET DST

Dzis rano sluchalem w radiowej Trojce, mozna przeczytac na Onecie i
gazecie.pl:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,4154933.html

Wyglada na to, ze niedlugo do Kletna ponownie zawitaja geolodzy -
profesjonalisci. Nie ujmujac nic czytajacym ta liste pasjonatow z
odpowiednim dyplomem. :-) A jak wszystko dobrze pojdzie, to i nawet
gornicy.

Myslicie, ze rzeczywiscie jest jeszcze szansa na eksploatacje w
Sudetach rudy uranowej? Troche mnie dziwi, ze prasowo - radiowy
news nie mowi nic o Czechach. Przeciez Zalesie wydaje sie nieco
bardziej perspektywiczne niz Kletno.

Pamietam tez newsa sprzed lat kilku o koncesji na poszukiwanie zloz
zlota dla pewnejzagranicznej spolki. Wtedy skonczylo sie chyba na
niczym. Mam nadzieje, ze tym razem pojdzie lepiej.

Pozdr
-- Wojtek Pawlak

--
Opole - Miasto Bez Granic.