Re: Kurs identyfikacji minerałów i skał.

Autor: Marek J. Battek <marek_at_silez.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 19:17:05 MET DST

Andrzej Pełka napisał(a):
> Organizator nie podaje daty zamierzenia, ale wydaje się ono
> być aktualne - komunikat pojawił się chyba niezbyt dawno.

Organizatorem jest ten sam smętny pan.
Otóż od pewnego czasu kopalnia jest "niepublicznym zakładem oświatowym"
i będzie prowadzić działalność oświatową.
Będzie o tym prawdopodobnie na płycie z referatami z konferencji.

Co do Rybnicy, to wiem o tym pozytywnym zdarzeniu od ponad dwóch
tygodni, bo numer Sudetów zwędziłem w pracy - wydawca dostarczył kilka
egzemplarzy jako dowód wydrukowania reklamy, tyle że w rzeczywistości
numer ukazał się po zakończeniu reklamowanej imprezy. Ale skoro moja
dyrektorka idzie na to, nic się już zrobić nie da.

                                Marek

--
mgr inż. Marek J. Battek
"Silesia" Wydawnictwo i usługi