zdjęcia mikroskopowe

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 12:50:57 MET

Witam serdecznie,

uruchomiłam własnie na mojej stronie nowy dział tematyczny
pt. "Badania skamieniałego drewna", w którym prezentuję
zdjęcia wykonane przy uzyciu mikroskopu optycznego,
elektronowego mikroskopu skaningowego oraz tomogramy
z badań przeprowadzonych tomografem komputerowym.
Widac na nich m. in. budowę anatomiczną utrwaloną w okazach
skamieniałego drewna, powiększenia wtrąceń agatu, pirytu
a nawet zbursztynowaną żywicę. Na tomogramach widoczne
są ślady działalności ksylofagów.

Zapraszam gorąco do obejrzenia zdjęć mikroskopowych oraz
do odwiedzenia Galerii okazów:
http://republika.pl/skamieniale_drewno

Pozdrawiam

Sandra Niemirowska