wystawy ...

Autor: <paleonet_at_op.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 16:49:09 MET DST

witam serdecznie wszystkich,

postanowiłem i ja sie dołaczyć do wymiany zdań  ;)

Niestety, Polska jest takim krajem, w którym to sprawy nauki leżą nieco
odłogiem. Popularyzacja ich także. Nie dziwi mnie zatem stan muzeów i ich
kolekcji. Na to potzrebne są środki ....   Będąc w Londynie odwiedzałem
Muzeum Historii Naturalnej wielokrotnie i za każdym razem upajałem sie jego
klimatem. Ta wielkość, pomysły ekspozycji (także z myślą o dzieciach)  to
wszystko powalało mnie za każdym razem. Czy jest możliwe stworzenie czegoś
podobnego w naszym kraju? Choćby miniaturki ale czegoś co by przyciągało
ludzi? Pożyjemy, zobaczymy. Myślę, że jedynie prywatne środki mogą coś tu
zdziałać. Mam nadzieję, ze dożyję takiej chwili w której stanę w wejściu do
jakiegoś polskiego muzeum i powiem:  WOW !