[Układ Okresowy Pierwiastków] zdjecia :)

Autor: Michael <michaelin_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 11:10:36 MET DST

Oglądając zdjęcia kolekcji minerałów, pomyślałem że takie cos* (jak w
linku poniżej)
* http://theodoregray.com/PeriodicTable/Posters/index.html
na grupie minerały mogło by być bardziej rozbudowane z opisanymi
minerałami.(np. mineralny w macierzystym stanie )
lub i zostać dodane do wikipedi(np.jako link lub osobne hasło) jako
materiał dydaktyczny
(z tego co zauważyłem ze na wikipedii sa dobrze sprecyzowane prawa
autorskie odnośnie fotografii, wiec może to zachęci do podzielenia sie
fotkami:)
*
a tu fajny programik
<http://programosy.pl/program,uklad-okresowy-pierwiastkow.html>*