Pozostale maile

Autor: andrzejewski-minerals <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 22:47:41 MET DST

Chcialem przeprosic, ze nie jestem w stanie odpowiedziec na tematy zwiazane z lista, absolutnie nie wyrobie sie czasowo. Znikne zreszta niebawem na tydzien, choc jeszcze nie wiem tego na 100%. Postaram sie w kazdym razie ustosunkowac jak najszybciej do pozostalych maili. Na zakonczenie na szybko wykonane "ciecie" fotografii, na ktorej mozna sobie wyobrazic rozmiary geody z Piotrowic, o ktorej pisalem niedawno. Faktycznie, nie ma co zbierac w polskich bazaltach - i wcale nie jest to zwykle lenistwo : )

     http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02de76529904a347.html

Pozdrawiam
                               Krzysiek
P.S.W przyszlosci postaram sie pokazac jeszcze kilka rzeczy z roznych miejsc, nie tylko bazaltowych i zapewniam, ze wybiore tylko to o czym "nie mowi sie w srodowisku".