Re: Kletno - czy nie ma lepszych lokalizacji?

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 18:49:04 MET DST

Odpowiem zbiorowo na dwa mejle.

Jeszcze raz chc臋 podkresli膰, 偶e uwa偶am ka偶d膮 inicjatyw臋
popularyzatorsk膮 za super-cenn膮. W przyapdku tych mistrzostw mog臋
nawet doda膰, 偶e Towarzystwo "Spirifer" (kt贸rego jestem prezesem)
wsp贸艂uczesniczy艂o w pewnym stopniu w organizacji.Impreza ta
pos艂u偶y艂a mi jedynie jako pretekst do napisania co le偶y mi na sercu.

Oczywi艣cie, 偶e rozw贸j kolekcjonerstwa i kolekcjoner贸w zale偶y od
nas samych - ja z mojej strony po艣wiecam temu du偶膮 cz臋艣膰 mojego
偶ycia. Nie pisz臋 mo偶e ostatnio za du偶o za to wsp贸艂organizuje
Lw贸weckie Lato Agatowe, wystawy, Otoczaka itd. Mam wi臋c chyba
wystarczajace "alibi".
Na przysz艂o艣膰 zobowi膮zuj臋 si臋 publicznie do pisania kr贸tkich
relacji z r贸偶nych wyda偶e艅 - szczeg贸lnie, 偶e Otoczak chwilowo
zamar艂.

Swoim postem nie chcia艂em te偶 nikogo dotkn膮膰, ani deprymowa膰 jego
kolekcji. Sam wiem po sobie, 偶e cz艂owiek zmienia "jako艣膰" okaz贸w
z czasem. Kiedy robi臋 przeglady swoich zbior贸w sprzed 15 lat
wiekszo艣膰 l膮duje w koszu (lub na allegro lub gie艂dzie ;-)). W moim
przyapdku najwiecej da艂y mi wyjazdy zagraniczne - w szczeg贸lnosci na
gie艂d臋 w Saint Marie aux Mine. Ogl膮dajac naprawd臋 dobre okazy
cz艂owiek zmienia perspektyw臋. Polecam ka偶demu takie do艣wiadczenie.

呕eby nie by膰 go艂os艂ownym zaczn臋 od kilku drobnych post贸w na
"rozruch" nowej jako艣ci ;-)))

Tomek