Magnetyt, kamienie promieniotworcze

Autor: benitez <slawomir.szlinke_at_interia.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 16:17:10 MET DST

Dziekuje tym, ktorzy sie odezwali. Wasze rady troche mnie uspokoily a takze naprowadzily na wlasciwy trop poszukiwan licznika;-). Zasadniczo to nie jestem akurat entuzjastom kamieni promieniotworczych, ale wolalbym wiedziec, jesli cos takiego przez przypadek bym znalazl.

Co do magnetytu, to jak dla mnie male i skrzace sie krysztalki sa wystarczajaco efektowne:-).

Tak a propos Kletna, w jakim miejscu szuakales? Bo ja rok temu myszkowalem glownie w tej rozmytej haldzie przy drodze i troche na tych zarosnietych powyzej niej. Czy udalo Ci sie zlokalizowac jakies inne? Zdaje sie, ze parking przed sztolnie w Siennie to tez halda no i kawalek dalej w strone Kletna tez cos malego bylo.

Slawek