Re: 17-20 maja jadę na kamienie

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 21:08:05 MET DST

Użytkownik <imatak@vp.pl> napisał w wiadomości
news:7130.00000169.445a3c72@newsgate.onet.pl...

> Byłem w Kletnie w niedzielę, śnieg sypał sakramencki, tylko
> zwiedziłem kopalnię i mam trochę zdjęć żył fluorytów.

A to widzę, że miałem sporo szczęścia do pogody (choć wiem
też, że ktoś ją zamówił specjalnie dla mnie :-), bo cały czas było
słonecznie i dopiero w piątek 28 kwietnia wieczorem zrobiło się
chłodno i od Śnieżnika wypełzła mgła. Nie zrażony tym specjalnie
rozsiadłem się na hałdzie i chłonąłem to nieco już inne, zimne
i ponure Kletno żeby się go nażreć do syta i na zapas. Wcześniej
jeszcze zebrałem trochę uranowych kamieni, także kilka fajnych
okazów antozonitu, zrobiłem trochę zdjęć. Ogólnie, spędziłem tam
kilka bardzo sympatycznych dni.

> Schowałem się w muzeum i wyciągnąłem dwa niebrzydkie
> fluoryty, jeden fiolet - Anglia, drugi bardzo ciekawy zielony,
> małę kryształki - Francja.

Czy piszesz o muzeum ziemi w Kletnie? Prowadzą tam sprzedaż
minerałów? Ja tym razem tam nie zaglądałem.

                                                    Andrzej.