Re: Czy można prosić o identyfikację??? :)

Autor: <artur.kaminski_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 13:59:16 MET

msawarzynski@o2.pl napisał:
>Witam!
>
>No to moze ja zacznę :)
>Otóz znalazłem ten okazik w Jerzmanicach Zdrój(tam gdzie
mieszkam;))Pokazałem go raz fachowcowi (tak mi się wydaje) na giełdzie
minerałów i powiedział że taka skała/minerał nie wystepuje w Polsce i
niemozliwe żebym go znalazł :) Tak więc prosze o spojrzenie fachowym okiem
na ten okzaik jeszcze raz:) Ja w nim rozpoznaje tylko płatki mikki
(przynajmniej mi się tak wydaje;)) Moze wiecie jak się nazywa??? :) Dzięki

>http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32519ed.jpg
>http://img470.imageshack.us/my.php?image=dscf32529qx.jpg
>http://img470.imageshack.us/my.php?image=dscf32538rc.jpg
>http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32559wd.jpg
>http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32567gx.jpg
>http://img153.imageshack.us/my.php?image=dscf32599lu.jpg
>http://img451.imageshack.us/my.php?image=dscf32615op.jpg

Witam

Poszukuję molibdenitu, oraz wiadomości gdzie występuje w Polsce.

Proszę także o podanie składu chemiczmnego.

Pozdrawiam

Artur Kamiński